Wyjazd integracyjny klasy II bch do Bydgoszczy

W dniu 24 czerwca 2021r. klasa II biologiczno – chemiczna wybrała się na wycieczkę integracyjną do Bydgoszczy wraz z wychowawcą panią Kamilą Stasiewską oraz z panią Agnieszką Góral. Podróż odbyła się pociągiem, gdyż stwierdziliśmy, że taki środek transportu dostarczy nam wielu wrażeń.

Po przybyciu do naszego miasta wojewódzkiego, wybraliśmy się na spacer ulicami Bydgoszczy. Podziwialiśmy po drodze architekturę budynków oraz liczne modernizacje ulic. Dotarliśmy na Wyspę Młyńską. Wyspa Młyńska to zielone serce Bydgoszczy, enklawa w samym centrum miasta, dająca wytchnienie. Dzięki rewitalizacji miejsce to stało się najchętniej odwiedzanym zakątkiem miasta. Tu znajdziemy nowocześnie wyposażone historyczne budynki muzeum, przystań jachtową, plac zabaw, amfiteatr, wiele ścieżek rowerowych i pieszych. Następnie spacerowaliśmy wzdłuż Brdy  i dotarliśmy na kręgle do Olimpic Bowling Center na ulicy Toruńskiej. Grze towarzyszyła duża rywalizacja, entuzjazm i doping. Gra w kręgle dostarczyła nam rozrywki, podczas  której mieliśmy okazje się zintegrować  i spędzić razem dużo czasu w tym ostatnim dniu nauki tego roku szkolnego.

Mieliśmy okazję zjeść pizzę i pyszne – najlepsze lody w Bydgoszczy w „Przesmyku”, czyli Cafe Primo. Po grze wróciliśmy z powrotem na przebudowany i nowoczesny dworzec PKP, skąd powróciliśmy do Nakła.

Wycieczkę zaliczamy do udanych i dzięki niej pozostaną z nami wspomnienia na długie lata. Mamy już pomysł, jak rozpocząć po wakacjach nowy rok szkolny… ale na razie nie zdradzimy szczegółów.